Free Domain Name Address ANGKATAN MUDA KEADILAN (AMK PKR) BUKIT KATIL MELAKA: Adakah kita Orang Malaysia bodoh atau Mukhriz Mahathir yang bodoh?

Wednesday, November 12, 2008

Adakah kita Orang Malaysia bodoh atau Mukhriz Mahathir yang bodoh?

Forwarded e-mail,

Adakah kita Orang Malaysia bodoh atau Mukhriz Mahathir yang bodoh?
Mahathir Kutty cakap tak payah buat debat pemuda UMNO! Buang masa!
Kenapa? Takut anak dia, Si Botak kalah ke?
Adakah ini bermakna anaknya, Si Mukhriz Botak tidak kompeten untuk berdebat dengan calon-calon lain seperti Khairy Jamaluddin dan Khir Toyo?
Si bapa, Mahathir Kutty berkata bahawa orang Malaysia tak pandai tengok ini semua!
Mereka hanya tahu menyokong parti masing-masing seperti UMNO, MCA, MIC dan DAP!
Si bapa, Mahathir Kutty berkata secara tidak langsung bahawa Orang Malaysia (Melayu, Cina, India dan lain-lain lagi) tidak pandai berfikir secara Kritis dan Kreatif.

Mahathir Kutty cakap Melayu mudah lupa!
Melayu mudah lupa ke atau Mahathir Kutty, bekas bangsa India (Malayalam) yang mudah lupa? Mahathir Kutty tidak layak bergelar Melayu atau India. Dia itu bangsa lain!
Mahathir Kutty, Jangan lupa daratan! Jangan lupa sejarah silam keluarga kamu! Jangan berlagak seperti Melayu Original / Melayu Tulen!
Sikap orang Melayu Original / Melayu Tulen jauh lebih baik dan lebih mulia daripada sikap kamu! Sikap orang India Muslim / Mamak juga jauh lebih baik dan lebih mulia daripada sikap kamu! Oleh itu, kamu, Mahathir Kutty tidak layak bergelar Melayu atau India. Kamu tubuhkanlah suatu kaum baru yang hina iaitu kaum pariah campuran babi, anjing dan manusia. Sorry, saya rasa babi dan anjing pun lebih baik dan mulia daripada kamu. Kamu, Mahathir Kutty, si bajingan lebih hina daripada babi dan anjing! Beritahu anak kamu, Mukhriz supaya jangan bersikap biadap dengan orang yang lebih tua dengannya! Duduk diam-diam lah! Awak dah tua! Baik bertaubat sebelum terlambat! Semoga Allah S.W.T. mengampunkan dosa-dosa kamu!

http://www.youtube.com/watch?v=iJkK52Yx6_M

No comments: